Page 1 of 268 123451151101 ... LastLast
Results 1 to 10 of 2674

Thread: Exposing the Hate Tribe Poster

  1. #1

    Exposing the Hate Tribe Poster

    Is an obvious idiot imposter/bitch brought to you by PTA! JC! What a sad state this forum is on account of PTAs shit.

  2. #2
    Gunfighter Superdude's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    My compound the woods.
    Posts
    34,135
    I am sick of that scumbag.
    “The first time you blow someone away is not an insignificant event. That said, there are some assholes in the world that just need to be shot.”Mad Dog Mattis

    THERE'S A NEW DOCTOR IN TOWN!

    Quote Originally Posted by cotton View Post
    The main and oftentimes only difference between a woman and a horse is the horse understands it's limitations. ... BC !I just made that up...:
    ^^Post #204 in the thread below.

    http://downloadpolitics.com/showthre...Bridges/page11

  3. #3
    Quote Originally Posted by Superdude View Post
    I am sick of that scumbag.
    Gonna lock him up, champ?

  4. #4
    Articulate poster, I like him/her!
    Quote Originally Posted by Exposing_The_Hate_Tribe View Post
    So P.T.A. is black, Asian, white, jewish, Muslim...and mulatto? The geniuses of the LDL strike again.
    Quote Originally Posted by El Guapo View Post
    She had no idea soros was a nazi collaborator who turned in his fellow jews for fun and profit during WW2.
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    I'm an homorary Jew!
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    If I could suck my own cock I would
    Cistern: http://downloadpolitics.com/showthre...=1#post1881748

  5. #5
    Quote Originally Posted by Abe Foxman View Post
    Gonna lock him up, champ?
    Quote Originally Posted by Exposing_The_Hate_Tribe View Post
    So P.T.A. is black, Asian, white, jewish, Muslim...and mulatto? The geniuses of the LDL strike again.
    Quote Originally Posted by El Guapo View Post
    She had no idea soros was a nazi collaborator who turned in his fellow jews for fun and profit during WW2.
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    I'm an homorary Jew!
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    If I could suck my own cock I would
    Cistern: http://downloadpolitics.com/showthre...=1#post1881748

  6. #6
    Gunfighter Superdude's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    My compound the woods.
    Posts
    34,135
    Just another cut and paste jew hating scumbag.
    “The first time you blow someone away is not an insignificant event. That said, there are some assholes in the world that just need to be shot.”Mad Dog Mattis

    THERE'S A NEW DOCTOR IN TOWN!

    Quote Originally Posted by cotton View Post
    The main and oftentimes only difference between a woman and a horse is the horse understands it's limitations. ... BC !I just made that up...:
    ^^Post #204 in the thread below.

    http://downloadpolitics.com/showthre...Bridges/page11

  7. #7
    Quote Originally Posted by lala View Post
    Is an obvious idiot imposter/bitch brought to you by PTA! JC! What a sad state this forum is on account of PTAs shit.



    Originally Posted by lala

    My Jesus
    Find me o lawdy, I'm ready to shoot myself. I'm tired, soooo tired of shit people. Tired of fighting to live and love. Tired of it ALL. Just tired. I'm close. I really am.


    LaLa

    She served, unlike your fatass self. 1st Cav.
    So thanks for paying respect where its due, cunt.






  8. #8
    Idk ETHT from anywhere, but here.

    Appropriate pic for Lala.
    Quote Originally Posted by Exposing_The_Hate_Tribe View Post
    So P.T.A. is black, Asian, white, jewish, Muslim...and mulatto? The geniuses of the LDL strike again.
    Quote Originally Posted by El Guapo View Post
    She had no idea soros was a nazi collaborator who turned in his fellow jews for fun and profit during WW2.
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    I'm an homorary Jew!
    Quote Originally Posted by BillyBob View Post
    If I could suck my own cock I would
    Cistern: http://downloadpolitics.com/showthre...=1#post1881748

  9. #9
    Quote Originally Posted by Superdude View Post
    Just another cut and paste jew hating scumbag.

    Wanna put down de meth pipe rusty...swiss cheese brain ..LOL

    Delusions of grandeur

    Business owner

    Cop

    Pugilist


    hog killer






    lothario

    Meth addict/dealer

    LOL
    Originally Posted by lala

    My Jesus
    Find me o lawdy, I'm ready to shoot myself. I'm tired, soooo tired of shit people. Tired of fighting to live and love. Tired of it ALL. Just tired. I'm close. I really am.


    LaLa

    She served, unlike your fatass self. 1st Cav.
    So thanks for paying respect where its due, cunt.






  10. #10
    Quote Originally Posted by PTA View Post
    Idk ETHT from anywhere, but here.

    Appropriate pic for Lala.
    Facebook. He stated. Idiot.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •